למה דווקא פייסבוק?

שיווק ברשתות חברתיות במיוחד פייסבוק שכבש את העולם כולו ומן הסתם, גם את ישראל ולכן אין זה פלא, שעסקים רבים בוחרים לקדם את עצמם דרכה במטרה להגיע לכמה שיותר אנשים. יתרון נוסף של שיווק ופרסום בפייסבוק הוא העלות מול התועלת. כלומר, עלויות של פרסום בפייסבוק הן נמוכות באופן משמעותי לעומת פרסום בטלוויזיה או ברדיו והחשיפה היא גדולה פחות או יותר באותה המידה, בעיקר אם העסק פונה לקהל צעיר, אבל לא רק.

דף עסקי
כדי לשווק עסק בפייסבוק, צריך בתור התחלה לפתוח דף עסקי. הפעולה היא מאוד פשוטה. יחד עם זאת, כדי שהדף יקודם ויותר אנשים יחשפו אליו, יש להשקיע בכך את הזמן הדרוש כדי להעלות פוסטים מעניינים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שימוש בתמונות וסרטונים ואם תוסיפו קצת הומור, תמשכו אפילו יותר אנשים.

קידום חכם בתשלום
אם אתם מעדיפים להשקיע כמה שקלים ולחסוך לעצמכם זמן, תוכלו לקדם את הדף שלכם או פוסט מסוים בתשלום. תמורת תקציב מוגבל מראש, תוכלו להגדיר כיצד לקדם את הדף שלכם. לדוגמה, תוכלו להגדיר, שאתם רוצים שהפרסום יופיע אצל אנשים בטווח גילאים מסוים, מאיזור גיאוגרפי מסוים, מין מסוים וכך הלאה. כך תוכלו למקד את הפרסום שלכם ולהגיע אל האנשים הרלוונטיים באמת בשביל העסק שלכם.

תחזוקה
גם אם בחרתם לשלם עבור קידום הדף, חשוב להשקיע בכך את הזמן המינימלי הדרוש לשם העלאת פוסטים בתדירות משתנה, העיקר שכשגולשים ייכנסו אל הדף שלכם הם יוכלו לראות, שיש פעילות בדף. וכמובן, ככל שהפוסטים יהיו מעניינים ומושכים יותר, כך יותר אנשים ישתפו אותם ויעזרו לכם בקידום העסק שלכם.