תקופת חגי תשרי מסמנת שפע של התחלות חדשות, זוויות מבט חדשות, 365 ימים חדשים - השנה החדשה היא סמל לצמיחה ואופטימיות. זה הזמן המושלם עבור עסקים לתכנן את היעדים הטכנולוגים והדיגיטליים לשנה הבאה.

שנת התחדשות - כדאי לשמור על עדכניות אתר האינטרנט

במידה ויש לכם אתר אינטרנט ואתם לא טורחים לעדכן אותו מפעם לפעם בתכנים חדשים, כדאי מאד להתחיל לעשות זאת. עדכון התכנים חשוב מאד לשמירה על קשר עם הלקוחות כמו גם לשמר מיקומים טובים בגוגל. כאשר גולשים צופים בתכנים חדשים באתר, הם יודעים כי האתר תמיד עדכני ושומר על רלוונטיות.

למידע נוסף על כתיבה שיווקית.



שנת ביטחון – התקנת תעודת SSL

אבטחת מידע היא אחד הדברים החיוניים ביותר בארגונים. שמירה על סודיות המידע המועבר בין ברשת היא קריטית הן בזמן התקשורת בין הארגון ללקוח וגם בזמן העברת מידע בין אנשים. בשל רגישות ופרטיות המידע ולצורך הגנה עליו, פועלים קובעי הסטנדרטים בשוק (Google) להבטיח שרוב אתרי האינטרנט יפעלו בפרוטוקולי תקשורת תעודות SSL דואגות להצפנת נתוני התעבורה בין הגולש לאתר האינטרנט בעמודי התחברות לחשבון המשתמש, השארת פרטי ההתקשרות או בזמן תשלומים מקוונים וכך בעצם מופעלת הגנה יעילה מפני פריצות וגניבות מידע.

לפרטים אודות התקנת תעודת SSL.



שנת שגשוג - רעיונות חדשים עולים כסף, האם חשבתם על גיוס המונים?

אחת הזירות המעניינות והמרתקות בתחום השיווק בשנים האחרונות היא זירת גיוס המונים (Crowdfunding) לרוב התפיסה המוטעית של אנשים עם רעיון או מוצר אבטיפוס אשר ניגשים לגיוס המונים כי מספיק לעלות את המוצר לפלטפורמת גיוס ההמונים והגיוס יושלם. אבל לא כך הדבר. כיום לבנות ולהשיק קמפיין גיוס המונים מוצלח זוהי אופרציה שדרושה עבורה ניסיון בזירת גיוס ההמונים, תכנון קפדני, אסטרטגיה ברורה, גמישות לשינויים במהלך הקמפיין ותפעול ושירות לקוחות לאחר סיום הקמפיין.

רוצים לבחון האם המוצר שלכם מתאים לגיוס המונים? ובכלל באיזו פלטפורמה לגיוס המון כדאי להשיק אותו?



שנת השפעה וצמיחה – המשפיענים של האינסטגרם

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר והיא מהווה כלי מעולה לשיתוף תמונות ולחשיפת מוצרים לקהלי יעד ממוקדים. השינוי שעשתה אינסטגרם במסגרתו פוסטים פופולאריים בולטים יותר בפיד לעומת פוסטים שאינם פופולאריים, העצים את הפוטנציאל של הרשת למשווקים, שיכולים לנצל את החשיפות של משפיענים מובילים ברשתות החברתיות.
למידע על שיווק דיגיטלי.



בואו לגלות את מה איך ניתן להזניק את המכירות בעזרת אינסטגרם.

הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה  077-5331503.