אחסון והשכרת שרתים VPS
ברגע שאתם מבינים את הצרכים שלכם לעומק ומגלים כי אינכם יכולים להסתפק יותר בפתרון הרגיל של אחסון שיתופי, כנראה שהגיע הזמן לחפש פתרונות אחסון והשכרת שרתים VPS, שהם למעשה שרתים וירטואליים מתקדמים במיוחד. בנוסף, פתרונות האחסון המוכרים על שרת ייעודי לא בהכרח מתאימים לכל אחד, כיוון שהפתרון הזה דורש התחייבות לתשלומים עתידיים עבור חומרה, שדרוגים נדרשים, התקנות מרובות ותחזוקת חומרה שעלותה יקרה מאוד. לכן, אנו בחברת B2W מציעים חבילות אחסון והשכרת שרתים VPS, בכדי להוריד מכם את עול תחזוקתה של חומרת השרת, כך שתשלמו אך ורק על מה שאתם צריכים ולא שקל יותר.

מהם השרתים שלנו?
השרתים המתקדמים שאנו מציעים, הם מודולאריים במיוחד. בכל אחד מן השרתים קיימת אפשרות לריבוי מעבדים, מודולים מגוונים וכוננים קשיחים בהתאם לצורך שלכם. לאחר שתתבצע הגדרה נכונה ומדויקת של הצרכים שלכם, תוכלו ליהנות בפעם הראשונה מפתרון מקיף, אשר עונה על כל דרישותיכם במחיר הגיוני ושפוי בהרבה.

מהם שרתים וירטואליים?
שרת וירטואלי נולד מתוך הצורך להקל את ניהול האחסון הייעודי ולהחזיר את האחריות על החומרה אל חברת אחסון האתרים. בשורה התחתונה, מי שצמוד לחוות השרתים בכל רגע ועשוי לתת פתרון מיידי לכל בעיה, הוא אינו הלקוח, אלא חברת ההשכרה ועליה לשאת בעול התפעול השוטף. בנוסף,
במקרה של שרת ייעודי אין מנוס מלהחזיק טכנאי קרוב לשרת, כמובן שעלותו יקרה מאוד, ולא כל חברה מעוניינת או יכולה להרשות לעצמה את העלויות הכרוכות באחזקת שרת זה, אך למזלם ישנה אלטרנטיבה קלה במחיר נוח בהרבה. אם אתם עונים להגדרת העסק אשר מחפש אחסון מותאם דרישות ספציפיות וממוקדות, ומחפשים פתרון במחיר שפוי אנו מציעים לכם לבחור באפשרויות האחסון והשכרת השרתים VPS שלנו.


מה כולל שרת וירטואלי?
שרת שכזה, מספק לכם סביבת עבודה נקייה במיוחד בה תוכלו להתקין כל אפליקציית שרת בה אתם מעוניינים, בין אם אתם מעדיפים שרת בסביבת Linux או כזה המבוסס Windows אין שום הגבלה. מעוניינים להתקין Firewall מתקדם כחלק מהשרת? אין בעיה! כל תוכנה אפשרית לה תזדקקו במידה וניתן להתקינה מבחינה טכנית, המערכת מאפשרת ללא בעיה. בנוסף, כל שרת VPS מחזיק מערכת הפעלה עצמאית כך שתקלה באתר הממוקם על שרת וירטואלי בודד לעולם לא תשפיע על אתר אחר.

שרת וירטואלי- ליהנות ממשאבים לא מוגבלים!
כיון שהשרתים החדישים שלנו הם מודולאריים, תוכלו בקלות רבה לשדרג את משאבי השרת הווירטואלי שלכם בכל פעם שתזדקקו. אנו סמוכים ובטוחים שלא יחסר לכם מקום, אולם אם תזדקקו לעוד כוח עיבוד נתונים, זיכרון או כל דבר אחר שתעלו כל שתצטרכו זה לבקש ואנו נספק לכם! השרתים שאנו מציעים הם הכי טובים שתוכלו לבקש, וכמובן שהכול בעלויות מופחתות, היות ואינכם משלמים על ניהול השרת לבד אלא בשיתוף עם עוד לקוחות נוספים אשר שוכרים משאבים אלו בדיוק כמוכם! כמובן שבכל הנוגע לשטח אחסון אינכם מוגבלים בכמות אתרים מאוחסנים, מספר תיבות דואר, בסיסי נתונים ועוד.


מי אנחנו – B2W ?
אנחנו החוליה המקשרת בין זירת העסקים לזירה המקוונת.
אנחנו הופכים גולשים ללקוחות, והקלקות למכירות.
אנחנו one stop shop לשיווק דיגיטלי.
אנחנו BTW, ובשבילנו, בינוניות היא לא אופציה.


מה אנחנו יודעים לעשות?
בדיגיטל? כמעט הכל! המומחיות שלנו היא לתת לעסקים כלים מלאים, איכותיים ויעילים לשיווק , מכירות, גיוס ושימור לקוחות באמצעות ממשקי אינטרנט. אנו מלווים אותם מהחשיפה הראשונה, דרך ההטמעה, הניהול והחיבור למערך המכירות בשטח, ונשארים לתת שירות גם כשכל המערכת כבר פועלות ומצליחות. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו צעד צעד ודואגים ששום מהלך לא יתפספס בתהליך ההמרה, עד לקופה הרושמת.