נוכחות אינטרנטית חשובה לכל עסק מקטן ועד גדול

אחת הטעויות הנפוצות של בעלי עסקים קטנים היא המחשבה, שנוכחות אינטרנטית לא תועיל להם במיוחד ולכן גם לא חשוב להשקיע בה. באנו להסביר לכם למה זו טעות שעלולה להיות קריטית.

מקור המחשבה

הטעות הזו, מקורה במחשבה, שכדי להשיג נוכחות אינטרנטית יעילה ומועילה צריך להשקיע הרבה זמן וכסף והתוצאות פשוט לא שוות את ההשקעה. ובעיקר בשביל עסקים קטנים, בהם כל השקעה נמדדת ונבחנת לעומק. אבל האמת היא, שההפך הוא הנכון!

מעניין... למה זה?

אם אתם שואלים למה זה, ודאי לא בדקתם מעולם במה כרוכה נוכחות אינטרנטית. סביר גם להניח, שהקשבתם לאנשים לא מקצועיים בתחום השיוווק דיגיטלי ולכן מומלץ לפנות למומחים או לכל הפחות – לבחון בעצמכם. אם תבדקו תגלו, שבשביל ליצור נוכחות אינטרנטית לעסק שלכם אתם לא צריכים להוציא כסף, אלא להשקיע זמן. ואם אין לכם את הזמן להשקיע, תוכלו לשלם לאנשי מקצוע שיעשו את העבודה בשבילכם או לפחות יפחיתו מהעבודה שלכם. דבר נוסף שתגלו הוא, שהתועלת היא גבוהה במיוחד ורמת ההתעניינות בעסק שלכם תעלה משמעותית.

מה מבטיח לי שזה יעבוד?

מה שיבטיח הצלחה זו האיכות של הנוכחות. לדוגמה, זה שאתם נמצאים במסיבה, עדיין לא אומר שכולם ראו אתכם והתעניינו בכם, נכון? כך גם לגבי נוכחות אינטרנטית. עליכם להיות ברשת ומעבר לזה עליכם לוודא, שאתם אכן מגיעים לכל אותם גולשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים שלכם או אפילו להעביר הלאה את המסר.

נשמע נחמד! אז איך מיישמים?

ראשית, חשוב לבנות אתר אינטרנטי של העסק וחשוב גם לאפיין ולעצב אותו נכון. שנית, חשוב גם לקדם אותו במנועי החיפוש, בין אם בקידום אורגני ובין אם בקידום ממומן. בנוסף, ובעיקר אם העסק שלכם פונה אל הקהל הצעיר, חשוב להיות בעלי נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות השונות וכך להגדיל משמעותית את החשיפה.