כבעל עסק קטן או בינוני, אתה צריך גמישות במערכות התקשורת שלך. מחיבור האינטרנט לקווי הטלפון, אתה משתמש בטכנולוגיה כדי ליצור קשר עם לקוחות, ועובדים יכולים לעשות או למנוע את המכירה הגדולה הבאה שלך.

בעוד שסביר להניח שאתה כבר מעודכן לתוכנית אינטרנט במהירות גבוהה, שירות הטלפוניה שלך לא כל כך מתקדם. הגיע הזמן לנתק את קו הטלפון המסורתי והמיושן ולארח את השיחות שלך על ענן. במאמר זה נסביר כיצד לבחור מרכזיה וירטואלית הטובה ביותר על מנת שתוכל להתמודד עם האתגרים הייחודיים של העסק שלך.

 

1. בחירת מרכזיה וירטואלית הנכונה ביותר לעסק שלך
המרכזייה הוירטואלית, היא מערכת טלפון המעבירה שיחות בין המשתמשים בקווים מקומיים, ובמקביל מאפשרת לכל המשתמשים לשתף מספר מסוים של קווי טלפון חיצוניים. מערכת זו מפחיתה את עלויות הטלפון, כי כל משתמש אינו נדרשת לקו ייעודי. המרכזייה המסורתית דורשת רשתות נפרדות לתקשורת קול ונתונים. המרכזייה הוירטואלית לעומת זאת, מאפשרת לשירותי הטלפון מסורתיים לרוץ דרך חיבור לאינטרנט.

ההטבות לשירות המרכזייה הוירטואלית לעסקים כוללות:
קלות שימוש - בהשוואה למערכות טלפון מסורתיות, המרכזייה הוירטואלית מאוד ידידותית למשתמש. בניגוד למערכות טלפון הקווי המסורתיות הדורשות חומרה מורכבת להתקנה, כל מה שאתה צריך כדי להתחיל להשתמש במרכזיה וירטואלית הוא גישה לאינטרנט במהירות גבוהה וטלפונים IP. תהליך קליטה מהיר זה מאפשר שליטה מלאה על זמן התקנת הטלפון שלך.

אמינות ואבטחה - רוב ספקי המרכזייה הוירטואלית משקיעים מאמצים רבים כדי להבטיח שהשירות שלהם מוגן היטב באמצעות מרכזי נתונים מרובים, שימוש בהצפנה ובפרוטוקולים נכונים, על מנת שהלקוחות יוכלו להיות בטוחים יותר מאשר התבססות על מערכות מסורתיות.

עלות - מלבד הטלפונים, אתה לא צריך לרכוש או לתחזק כל חומרה יקרה אחרת, כי המרכזייה הוירטואלית מתארחת בענן. מלבד טלפונים חדשים, העלות היחידה שיש לך היא על השירות החודשי שלך. עלויות שירות חודשיות משתנות על פני הספקים השונים..

שירות לקוחות - אם אין לך צוות IT בעסק שלך, זה הכרחי כי שירות הטלפון החדש שלך מספק תמיכת לקוחות סביב השעון או לפחות במשך רוב שעות היום.

2. להעריך את הצרכים של העסק שלך
כמה אתה משלם כיום לתקשורת העסק שלך? כנראה יותר מדי. המרכזייה הוירטואלית, כמו שהוזכר לעיל, חוסכת לעסק שלך המון כסף כל חודש. אין עלויות התקנה יקרות ואתה משלם דמי מנוי במחיר אחיד בכל חודש. אתה יודע למה לצפות ועם הספק הנכון, תוכל לחסוך 30% עד 50% על קווים נייחים מסורתיים. המרכזייה הוירטואלית יכולה לשנות את האופן בו העסק שלך מתקשר.

חיבור לאינטרנט - המרכזייה הוירטואלית פועלת באמצעות חיבור האינטרנט שלך, לכן אתה צריך להעריך את רוחב הפס שלך. הערך את יכולת החיבור לאינטרנט הנוכחי שלך להתמודד עם נתח נוסף של שיחות קוליות, או שתצטרך להשקיע קצת יותר בכל חודש על חיבור לאינטרנט חזק יותר לשיחה באיכות גבוהה.

מספר המשתמשים - אנו ממליצים לשבת עם כל עובדים כדי לאמוד את הצורך בקו טלפון ייעודי עבור כל אדם טוב יותר. עם המרכזייה הוירטואלית אתה יכול לחלוק את הקווים, וכך באופן דרסטי לצמצם את החשבון החודשי שלך.

סוג טלפון - האם אתה מעוניין בטלפון שולחני גדול עם כל הפעמונים והשריקות, או סלולרי שאתה יכול לקחת למשרד? עם המערכת הוירטואלית, אתה יכול להיות עם שניהם ולהשתמש בשירותי המרכזייה הרבים גם באמצעות הסלולר מחוץ למשרד.

3. מרכזיה לעסקים – יישומים מומלצים
כמו שהוזכר לעיל, שירותים רבים מגיעים מותקנים מראש עם תכונות מספיקות כדי לרוץ עם מערכת הטלפון העסקי שלך. ספקים מסוימים מציעים חבילות בהן תוכל לשדרג את התכנית שלך כדי לקבל תכונות נוספות או, כצעד מומלץ יותר- תכנית להתאמה אישית שתהיה גמישה מספיק כדי לגדול עם העסק שלך. כך תוכל למנוע תוספות יקרות ולקבל את השירותים המתאימים לעסק שלך במחיר זול יותר

יישומים ניידים – על תכונה אחת מומלץ לא להתפשר וזה יישום לנייד. האם ספקית המרכזייה שלך יכולה להציע יישום לנייד, על מנת לאפשר לך לקחת את הפונקציות של מערכת הטלפון לכל מקום שתלך? כיוון ששירות הטלפון שלך מתארח בענן, תכונה זו היא חובה ביכולתה להגדיל את הניידות והגמישות של העסק שלך.

ועידה - שיחות ועידה הן פונקציה חיונית לכל מערכת טלפון עסקי. הן יכול להיות קריטיות לגידול עסקים קטנים שזקוקים לכלי תקשורת טובים יותר כדי להצליח ולגדול. אם יש לך עובדים מהבית או במיקומים גיאוגרפיים שונים, שיחות ועידה בוידיאו יכולים לחסוך לך ולעסק שלך זמן בעת פתרון בעיה דחופה. ועידות אודי מאפשרות למתקשרים להתחבר לועידה באמצעות הטלפונים או המחשבים שלהם.

פקידת קבלה / דיילת אוטומטית - תכונת פקידת הקבלה בשירות מרכזיה לעסקים היא מערכת תפריט קולי המאפשרת למתקשרים לקבל אינפורמציה רלוונטית להם מבלי לעבור דרך מפעיל הטלפון.