מרכזיה וירטואלית (ip) – חדשנות מדהימה
מרכזיה וירטואלית (ip) הולכת ומבססת את מעמדה כצורך חיוני והכרחי עבור כל משרד ובית עסק אשר מעוניינים לשפר את יעילותם, להתנהל באופן מקצועי ומרשים ולצעוד בדרך הטכנולוגית אל עבר העתיד . מרכזיה וירטואלית, טומנת בחובה מגוון אפשרויות ניהול לצד חופש יצירתי אינסופי כך שניתן להתאים את המערכת לצרכי הלקוח באופן מושלם, זאת בניגוד למערכות הטלפוניה הקוויות הסטנדרטיות שהן מגבילות מאוד וכלל אינן מציעות אפשרויות שינוי והתאמה אישית.

כיצד פועלת מרכזיה וירטואלית?
מרכזיה וירטואלית (ip) נולדה הודות להתפתחותה המהירה של רשת האינטרנט והאפשרויות המגוונות שהיא מציעה. באמצעות שימוש באינטרנט אלחוטי (wi- fi) מרכזיה וירטואלית מספקת גמישות רבה ומאפשרת ניידות תקשורתית מקסימאלית. לדוגמא, המרכזייה המתקדמת הזו מאפשרת לחבר בין כל עובדי החברה לטלפון הקווי, שבמשרד שלהם. כך שבמידה והם אינם במשרד ניתן לחבר את השיחה גם לטלפון הנייד שלהם. המרכזייה הוירטואלית מאפשרת לעשות קישורים וחיבורים בין כל אמצעי התקשורת בעסק ולאחות אותם לכדי רשת תקשורתית אחת שעונה על כל הצרכים הקיימים בחברה שלכם.

מהם היתרונות במרכזיה וירטואלית?
  • ניהול רושם כולל - בזכות מרכזייה וירטואלית, כל משרד ולו הקטן ביותר יכול לעשות רושם של חברה גדולה ומשגשגת ולהפך, כך שגם חברה ענקית יכולה להעניק את התחושה האישית והמשפחתית של עסק קטן. מרכזיה וירטואלית יכולה נתב את השיחות כפי שתרצו ולהותיר את הרושם בו תחפצו.
  • שירות מקיף בכל שעה או זמן - כפי שציינו קודם, בזכות מרכזייה זו תוכלו לאפשר לעובדים להיות זמינים במספר הטלפון המשרדי שלהם גם כאשר יצאו לסידורים או כאשר הם עובדים מן הבית ובכך לספק שירות אישי, מקיף וקבוע ללקוחותיכם.
  • להישאר בחזית הטכנולוגית - מערכת זו מבוססת אינטרנט. לכן, כל חידוש שייצא, כל עדכון, כל מאפיין או פיתוח טכנולוגי ניתנים להטמעה מיידית כחלק מהמערכת. אפשרות זו מבטיחה שהמערכת תישאר עדכנית ורלוונטית לאורך זמן.
  • יעילות שליטה ותיעוד – בזכות יכולות הבניית פקודות כפתורים, העובד יכול בלחיצת כפתור פשוטה להפנות כל שיחה ישירות לשלוחה אחרת או ישירות לתא הקולי שם ההודעות נשמרות בקובץ MP3 קומפקטי במיוחד לתקופה ארוכה במיוחד. זיכרון אחסון זה מהווה תיעוד ומעקב חשובים כחלק ממערך הזיכרון הארגוני.



מרכזיה וירטואלית – התפתחות תמידית!
כאמור, יתרון בולט במיוחד של מערכת מרכזייה וירטואלית נעוץ בכך שהיא לעולם אינה מתיישנת, אלא ממשיכה להתפתח ולהתאים עצמה לכל פיתוח טכנולוגי אשר מופיע בשוק. מרכזיות לעסקים אלה מספקות תשתית רחבה לשימושים רבים וחיוניים לכל עסק לרבות הקלטת שיחות ומעקב אחר שיחות שנעשות במסגרת המרכזייה. בנוסף, התפתחותה המהירה של טכנולוגיית שיחת הוידיאו מספקת את כל הסיבות להאמין, כי זהו פיתוח אשר יתפוס מקום מרכזי כחלק ממערך שירות הלקוחות שכל עסק יאלץ להציע ללקוחותיו. מרכזיה וירטואלית תישאר עוד זמן רב הבסיס התקשורתי אשר ישמש להתפתחויות הטכנולוגיות הבאות, לרבות שיחת הוידיאו. כך שאם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים כדאי מאוד להתחבר למרכזיה וירטואלית בהקדם.

B2W- מרכזיה וירטואלית חדשנית!
אנו בחברת B2W עוסקים מזה זמן רב במתן פתרונות אינטרנטיים טכנולוגיים לערב רב של לקוחות מכל הסוגים ומכל המינים. כחלק ממערך הפיתרונות הכולל שאנו מציעים בחברה, אנו מתמחים בבניית והטמעת מערכות טלפוניה מבוססות מרכזיה וירטואלית. בתחום שכזה אשר דורש פרסונליזציה מקצועית של המערכת, לצד ליווי אישי ושירות טכני לכל אורך הדרך חשוב לפנות אך ורק לחברות מקצועיות ובעלות ניסיון. אנו נשמח להעניק לכם מהידע הרב תוך הקפדה על שירות אכפתי ומקצועי בכדי לקדם את העסק שלכם ולהציבו במקום הראוי לו.

מעוניינים במרכזיה וירטואלית משלכם? צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון 077-5331503!