בחירת תמונה ששווה אלף מילים בשביל העסק שלכם!

למה תמונות חשובות כל כך לעסק ואיך לבחור אותן נכון?

ערכה של תמונה

בעולם עם התנהלות מהירה כל כך ושפע אדיר של הצעות לכל סוגי המוצרים והשירותים, כל עסק חייב לבלוט ולמשוך אליו את הלקוחות הפוטנציאליים שלו לפני שיעשו זאת מתחריו. אחת הדרכים היעילות ביותר למשוך תשומת לב היא באמצעות עזרים ויזואליים כדוגמת תמונות וסרטונים.


התאמת תמונה לעסק

כל עסק מציע דבר שונה לקהל היעד שלו, בין אם מדובר בשירות או במוצר וכאמור, התמונה אמורה לבלוט ולהבליט את העסק כבר מהמבט הראשון. לכן חשוב להתאים את התמונה לתחום העיסוק של העסק. לדוגמה, תמונה עם הרבה הומור ואפילו על גבול השיגעון לא תתאים למשרד עורכי דין ותמונה של שיער מתנפנף ברוח לא תתאים לעסק שעוסק בתחום המזון.


צבעים

עוד חלק חשוב בבחירת תמונה לשיווק דיגיטלי של העסק הוא הצבעים. צבעים שונים יוצרים אצלנו במוח אסוציאציות שונות, בעיקר בשילוב עם צבעים אחרים. לדוגמה, אדום מסמל לנו דם והוא מסמל גם אהבה, ירוק מסמל קנאה וכחול מסמל תקווה וחיים. אם כן, ככל שהתמונה תתאים יותר לאופי של העסק שלכם, כך תוכלו להעביר טוב יותר את המסר שלכם למתבוננים בה.


עניין של מיקום


גם המיקום של התמונות הוא בעל השפעה גדולה על מערכת היחסים בינה לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כלומר יש תמונות, שיתאימו בעיקר לדף הבית באתר העסקי שלכם ויש תמונות, שיתאימו הרבה יותר לפרסום בדף העסקי שלכם בפייסבוק, בעיקר בגלל האפשרות לצרף אליהן טקסט. גם לבחירת המיקום של התמונה בתוך האתר שלכם עצמו יש חשיבות גדולה מפני שהיא צריכה למשוך את העין, אבל לא להסיט את תשומת הלב מהעיקר.