יועצי זוגיות יספרו לכם שגם אחרי החתונה, יש הרבה עבודה על הריליישנשיפ. אנחנו נוסיף, שאותו העיקרון נכון גם בשימור וניהול הלקוחות העסקיים שלכם. כמו בכל מערכת יחסים, גם עם לקוח אנחנו רוצים לשמור על תקשורת טובה, היכרות אישית ואינטימית, צפייה מראש של צרכים ורצונות ותמורה הדדית לקשר.

 

מערכת ה BCRM  (Customer relationship management) של B2W יודעת לסייע בכל אלו. המערכת מאחסנת, משמרת ומנתחת נתונים יקרי ערך אודות בסיס הלקוחות של העסק. החל מאיתור מקור הליד העסקי, דרך אופי וסכומי הרכישות,  וכלה בהעדפות אישיות, טעמים והתנהגויות צרכניות.  היא מהווה כלי יעיל לשליטה, מדידה ובקרה על מערכי השיווק של העסק ומודדת בצורה מדוייקת את יחסי ההמרה למול עלויות הפרסום והשיווק.

מדד מרכזי נוסף בשילוב מערכת BCRM חכמה בעסק שלכם, הוא היכולת להעניק ללקוח חווית שירות אמיתית, חיובית ומותאמת אישית. המערכת שלנו משמרת ומאחסנת באופן מסודר וקל לשליפה את כל המידע הנצבר מאינטראקציות קודמות, ומאפשרת להשתפר מפעם לפעם ובכך להגדיל את סכומי הקנייה ואת עומק הנאמנות. 

 


הי מערכת CRM?

מערכת CRM (costumer relationship management) , כשמה כן היא, מערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות. נכון להיום, מערכת זו מקיפה תחומים רבים והופכת בהדרגה לכלי ניהול הכרחי עבור כל חברה ללא תלות בגודלה. הטמעת מערכת CRM בעסק היא חשובה ואף הכרחית להתפתחותו. המערכת, מאפשרת לחברה לבסס קשרים אישיים חזקים יותר עם לקוחותיה, לצד אחסנת מידע ומתן כלים ניתוחיים מדידים אשר מסייעים בהתייעלות. בעת בחירת המערכת חשוב למצוא כזו אשר מתאימה לצרכיו של העסק ומתאימה למאפייניו.

 

שיפור מערך השיווק באמצעות מערכת CRM מותאמת

המערכת מאחסנת ומשמרת מידע רב בנוגע ללקוחות השונים. המידע כולל כיצד ומהיכן התקבלו פרטיו של הלקוח (לידים), אופן התנהגותו וטעמיו, סכומי קניותיו ועוד. לכן, היא מעניקה כלי לשליטה ומדידת  יעילותם של מערכי שיווק ופרסום שונים. מדידת יחסי המרה למול עלויות הפרסום והשיווק מאפשרים התייעלות וגיבוש קמפיינים מוצלחים ורווחיים יותר.

 

שימור ושירות הלקוחות באמצעות מערכת CRM מותאמת

כיוון שהמערכת משמרת ומאחסנת באופן מסודר וקל לשליפה את כל המידע הנצבר בנוגע ללקוחות השונים, בעת הצורך ניתן לצפות בכל ההתקשרויות הקודמות עימו, בקשותיו השונות לאורך השנים וטעמו האישי כך שבעת יצירת הקשר החדש עימו אפשר יהיה להעניק לו חווית שירות מקיפה, מבוססת, נעימה ומותאמת אישית. בנוסף, כלי המערכת מאפשרים שליחת מיילים וניוזלטרים מותאמים על פי פילוחים שונים כך שקל יותר לשמר את הלקוחות הקיימים.

 

חברת B2W נעים להכיר!

אנו מתמחים במתן פתרונות אינטרנטיים יצירתיים ומגוונים לבעלי עסקים המחפשים כיצד להתקדם, להתייעל ולהצליח. צברנו ניסיון עשיר בהטמעת מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) מותאמות אישית לצרכי הלקוח תוך התחשבות וניתוח מאפייניו הייחודיים של כל עסק.
הגיע הזמן להתייעל? צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון 077-5331503!