כתיבה שיווקית

למה אתם צריכים תכנים שיווקיים?
כתיבה שיווקית מהווה כלי חשוב מאין כמוהו להצלחתו של כל עסק מאז ומעולם, על אחת כמה וכמה בעולם האינטרנטי רווי התוכן המלל והתחרות. כתיבה שיווקית מוצלחת, כזו אשר באמת תבדיל אתכם מהיתר, עשויה לשכנע את הלקוח המתלבט שאכן העסק שלכם הוא זה המתאים ביותר לצרכיו. אף על פי כן, כתיבה שיווקית מדהימה ככל שתהיה, איננה מספיקה לבדה. היא חייבת להיות חלק ממכלול פעולות הכוללות את עיצוב האתר, שם הדומיין ופעולות הקידום השונות. רק שילוב בין כל הפעולות הללו יובילו לתוצאה המבוקשת – הגדלת מאגר הלקוחות ורווחיות החברה.
איך תזהו כתיבה שיווקית טובה?
אם צריך לנסות לזקק את סודה של כתיבה שיווקיות טובה אז הסוד טמון בכתיבה מעניינת אשר פורטת תחילה את התועלות הקיימות במוצר ורק לאחר מכן מציגה את המוצר עצמו. למעשה, כתיבה שיווקית דומה באופנים רבים לחלון ראווה של חנות. כאשר הולך רגל חולף מולה הוא חייב להבין מה מצפה לו בפנים ולא לעסוק בניחושים. בכתיבה טובה, חשוב להציג את המוצרים המובילים והטובים, החזקות והיתרונות של העסק אך באופן כזה שיבהיר ללקוח מהי התועלת שיפיק, או במילים אחרות מה יוצא לו מכל הסיפור הזה. גולש האינטרנט חייב להבין בשנייה שהוא נוחת אצלכם מה היא התועלת האישית שלו.
כיצד לכתוב נכון?
כיוון שנושא הכתיבה השיווקית הוא כה חשוב עבור כל בעל עסק, המומחים של חברת B2W ריכזו עבורכם מספר נקודות שכדאי לכם לשים לב אליהן בדרכם לכתוב תוכן שיווקי.
  • הלקוח הוא המלך – כפי שאמרנו בפסקה הקודמת, מבלי לגרוע במוצר שאתם מוכרים, ללקוח אכפת אך ורק מתועלתו האישית. כתיבה שיווקית טובה, נכתבת מנקודת המבט של הלקוח.
  • צמצום זה הכי עשיר – במילים אחרות פחות זה יותר. כאשר אנו מורחים את הטקסט ומאבדים את הקוהרנטיות – זה מורגש מיד! חשוב לכתוב רק את העיקר, ולא מילה יותר.
  • כוחה של כותרת – כותרת טובה היא עניינית. היא יכולה להתחכם ולהיות פרובוקטיבית, כיוון שהיא חייבת ללכוד את תשומת ליבו של הגולש, אך היא חייבת גם לספק לו מידע בסיסי על הנושא שעליו מדובר. בעת כתיבה שיווקית באינטרנט חשוב מאוד להקפיד על הכותרות אפילו יותר כיוון שכאשר "גוגל" מסווג את התוכן הוא אינו מבין התחכמויות.
  • עזבו אתכם מקלישאות – הקורא פיתח עיוורון לביטויים ריקים, כלליים ומשומשים. לכן מומלץ להשתמש בעובדות ותיאורים חדשים ורעננים כדי לא להיראות כמו כולם! 
  • תעבירו את המסר מהר – כיוון שבאינטרנט גולשים רבים מרפרפים על התוכן ומזפזפים, אז בעת כתיבה של טקסט ארוך כדאי להשקיע בכותרות אשר יעבירו את המסר העיקרי של כל פסקה. דרך חשובה נוספת היא שימוש בפסקאות קצרות, מספור ומשפטים קצרים.
  • היררכיה ברורה – טקסט טוב הוא כזה אשר יש לו מבנה ברור. יש לו התחלה, אמצע וסוף כאשר החלקים מדורגים על פי חשיבות.
  • מה עושים עכשיו? – כתיבה שיווקית חייבת לגרום לקורא לעשות משהו בתום הקריאה – להירשם, לסמס, לקנות, להקליק ועוד. כתיבה שיווקית טובה סוחפת את הלקוח, ומובילה אותו לבצע בטבעיות את מה שאנו רוצים.


זקוקים לשירותי כתיבה שיווקית?
אנו בחברת B2W, מספקים שירותי אינטרנט מגוונים לרבות בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול רשתות חברתיות וכתיבת תוכן שיווקי. לאורך השנים צברנו ניסיון רב בכל סוגי הכתיבה תוך התאמה אישית לצרכי הלקוח. אנו בחברה, מקפידים על יחס אישי ומקצועי תוך אפיון הלקוח וניתוח קהל היעד של הטקסט בכדי לספק לכם תוכן שיווקי איכותי, חד ומדויק.
רוצים לצעוד עם העסק קדימה? צרו קשר ב077-5331503 או צרו קשר דרך האתר.

יצירת קשר

פעילות עסקית וחברתית