רוצים להקים סטארט אפ באינטרנט? אל תנסו לעשות קיצורי דרך! לפניכם שלושת השלבים הראשונים בהחלט.

השלב הראשון – רעיון
לפני שאתם הולכים ומקימים סטארט אפ באינטרנט עליכם לגבש רעיון, שיעניין את הציבור באופן כזה, שגם יביא לכם רווחים בטווח הארוך. אמנם הכל מתחיל מרעיון מבריק, אבל חשוב לתכנן אותו היטב לטווח הארוך. כלומר, מלבד הרעיון עצמו, חשוב גם לתכנן כיצד להציג אותו בפני הגולשים וכיצד לשווק אותו.


השלב השני – התייעצות עם מומחים
בעיקר אם זהו הסטארט אפ הראשון שלכם אבל לא רק, כדאי להתייעץ עם מומחים. יועץ עסקי ומומחי יזמות באינטרנט יוכלו לתת לכם פרספקטיבה נוספת לגבי ההיתכנות של המיזם שלכם וגם להסביר לכם כיצד עולם היזמות מתנהל. כמו כן, המומחים יוכלו להצביע לכם על נקודות התורפה של המיזם שלכם, על מנת שתוכלו לתקן אותן ולהציע לגולשים מוצר מושלם, הן מבחינת המיזם עצמו והן מבחינת התנהלות כלכלית לאורך הדרך.


השלב השלישי – יישום
לאחר שהתייעצתם עם מומחים, זהו הזמן להתחיל ליישם את העצות שקיבלתם. לדוגמה, אם הוסבר לכם כיצד לסקור את השוק ולבדוק את ההתכנות הכלכלית של העסק האינטרנטי שלכם, זהו הזמן לבצע את המטלה ולחזור אל המומחה עם התוצאות. זהו כמובן, השלב ההתחלתי! במידה והוא היה מוצלח והגעתם למסקנות חיוביות, תוכלו להתחיל ליישם את ההצעות הקונקרטיות יותר: פיתוח האתר ועיצובו, הזנת תכנים וקידום במנועי החיפוש ובמידת הצורך - אף גיוס עובדים ומשקיעים.