להטמיע אתר בפייסבוק
רשת הפייסבוק, אשר נפתחה לפני כעשר שנים טרפה את הקלפים בכל הנוגע להרגלי השימוש העולמיים באינטרנט ויחד עימם גם את דרכי השיווק. במרוץ השנים רשת הפייסבוק הפכה פופולארית יותר ויותר בכל העולם, כאשר כיום ישנם למעלה מ – 3.5 מיליון משתמשים בישראל הקטנה לבדה. לכן, בניית אתר בפייסבוק הפכה לדרך מקובלת בה משתמשים עסקים רבים ככלי שיווקי אשר תורם לאמינות העסק יד ביד עם שיפור חווית הלקוח. רשת הפייסבוק, מאפשרת בניית אתר אשר ניתן להטמיע בתוך דף האוהדים כחלק מהעיצוב שלו. בעזרת העיצוב הייחודי שאנו בחברת B2W בונים עבור כל לקוח, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות במשימה השיווקית החשובה ביותר – הפיכת כל גולש ללקוח פוטנציאלי.

בניית אתר בפייסבוק מקצוע בפני עצמו!
לאור הפופולאריות הרבה של רשת הפייסבוק, נולד מעין מקצוע חדש, אשר מתמחה בבניית אתרים תחת מגבלות מערכת הפייסבוק ובהתאם לחוקי המשחק שלה. חברות מקצועיות אלו מציעות שירותים הכוללים בניית אתר בפייסבוק לאמנים, מפורסמים ועסקים. אכן, כאשר ניגשים למלאכת בניית אתר בפייסבוק, חשוב להכיר את הגדרותיה ומגבלותיה של הרשת על בוריין, כדי להפיק את המרב מהאפשרויות שמציעה הפלטפורמה. חברות מקצועיות אלו מאפשרות לעסקים השונים להוריד מעליהם את עול הדאגה לעיצוב ובניית דף הפייסבוק, ומספקות להם דף ייחודי ומעניין, אשר מבדיל אותם מן המתחרים ומעניק להם פרסום איכותי, צעיר ומדויק.

 

בניית אתר בפייסבוק – חוקי המשחק!
כאמור, בכדי להפעיל אתר בפייסבוק או להתחיל לעסוק בשיווקו הנכון, תחילה חשוב להכיר את הגדרות הפייסבוק באופן המלא בכדי להפיק את המרב מן הפלטפורמה מבלי לחרוג מן החוקים, כיוון שרשת הפייסבוק עלולה לנקוט צעדים קשים נגד כאלו המפרים את חוקיה. ישנם סיפורים רבים על חברות אשר צברו המוני עוקבים, אך בעקבות עבירה כזו או אחרת, פייסבוק השביתה את העמוד שלהם, וכל העבודה הקשה שהושקעה ביצירת העמוד ותחזוקו פשוט ירדה לטמיון. עמוד הפייסבוק הרגיל שאתם מכירים, מהווה אתר מוגבל למדי בכל הנוגע לאפשרויות העיצוב שבו, אנו בחברת B2W מכירים את יישומי הפייסבוק לעומק, כך שנוכל להעניק לכם דף אוהדים שונה וייחודי בעזרתו תתבלטו מעל למתחרים.

רוצים ליהנות? לחצו לייק!
תחילה אנו מקפידים לייצר מעין מחסום נחיתה (friend gate) מסקרן, אשר מטרתו לגרום לגולש ללחוץ לייק לעמוד, במידה וברצונו לראות את המשך התוכן. המחסום הזה הוא למעשה העמוד הראשון אליו הגולשים ייחשפו במידה ואינם חברים בעמוד. חשיבותו של מחסום הנחיתה היא בכך שהוא מהווה חלון ראווה והצצה ראשונית במוצרי בית העסק. כמובן שהמחסום יכלול את לוגו החברה וטקסט אשר מעניק מידע על שירותיה לצד מגוון פיצ'רים מיוחדים שיימשכו את תשומת ליבם של הגולשים. לאחר צבירת המעריצים והעוקבים חשוב להקפיד על עדכונם בכל דבר רלוונטי, העלאת תמונות, שיתוף מבצעים ולספק להם לינקים לאתר כך שהעוקבים יראו את תכני החברה ויחשפו לעיתים קרובות למוצריה.

B2W בניית אתרים פורצי גבולות גם בפייסבוק!
אנו, בחברת B2W, מתמחים מזה זמן רב בשלל פתרונות אינטרנטיים לעסקים גדולים כקטנים. אנו מציעים שירותי בניית אתרים מכל הסוגים לרבות אתרי מסחר ואתרי תדמית לצד בניית אתרים ייעודיים לפייסבוק. במידה ואתם מעוניינים באתר מיוחד, חדשני ומעוצב, כזה שיספק לגולש האקראי אשר מגיע לעמוד שלכם חוויה שונה ומרתקת, כזו שתהפוך אותו ללקוח, פנו למומחים שלנו. אנו בחברה מקפידים על שירות אישי ונעים תוך הקפדה על מקצועיות לכל אורך הדרך בכדי לספק לכם אתר ללא דופי מוכוון תוצאות.
חושבים שמגיע לכם לבלוט? צודקים! צרו קשר עוד היום