למרות שבהגדרה, וואצאפ היא לא פלטפורמה שיווקית אלא חברתית בלבד, יש באפשרותכם להשתמש בה לקידום העסק ולהצליח בכך! לפניכם כל הטיפים.

כמה פשוט – ככה יעיל!

אם יש לכם עסק סביר להניח, שיש לכם גם אתר. במידה ועדיין לכם למה אתם מחכים? פנו אלינו. הוספה של כפתור שיתוף של האתר שלכם בוואצאפ תביא לכם גולשים רבים נוספים ויותר מזה, הרבה יותר התעניינות ומודעות לעסק שלכם. נכון, שניתן להדביק בקלות את הקישור ולשלוח אותו, אבל כולנו מחפשים את הדרך הקלה והמהירה ביותר לבצע פעולות שונות ולכן, ככל שתקלו על הגולשים שלכם לשתף, כך מספר השיתופים יגדל באופן משמעותי ומן הסתם, גם התנועה באתר.

רשימות תפוצה

רשימות התפוצה מוכרות לנו בעיקר מהדואר האלקטרוני, אבל גם הוואצאפ מציעה לנו את האפשרות הזו ובהחלט מומלץ להשתמש בה! בניגוד לשליחת הודעה בקבוצה, כל נמען ברשימת התפוצה שלכם מקבל את ההודעה כהודעה אישית וכך גם כל הנמענים לא מקבלים את התגובות של שאר הנמענים.

לרשימת התפוצה יש שני חסרונות: האחד, שכל הנמענים צריכים להוסיף אתכם לרשימת אנשי הקשר שלהם כדי שיוכלו להיות ברשימת התפוצה שלכם ושני, שיש הגבלה של עד 250 נמענים בכל רשימת תפוצה. יחד עם זאת, אין הגבלה על כמות רשימות התפוצה ולכן תוכלו לשלוח את המסרים שלכם לכמות בלתי מוגבלת של נמענים.

קמפיינים
קמפיינים שיווקיים בוואצאפ יכולים להיות מסוגים שונים. לדוגמה, ניתן לשלוח למובילי דעה, שיכולים להיות גם בני נוער מן השורה לצורך העניין, סרטונים מעניינים ומשעשעים. אותם מובילי דעה יעבירו אותם הלאה וכך הם יהפכו לוויראליים. כמו כן, ניתן גם לפתוח קבוצה שתשמש אתכם כמו דף עסקי בפייסבוק ובה תוכלו לפרסם דברים חדשים ולקבל תגובות במהירות. אגב, זוהי גם דרך נהדרת ליצור קבוצת מיקוד.

בקמפיין של זוגלובק , הציעו לבני נוער לפתוח קבוצות וואטסאפ ולצרף אליהם מספר של זוגלובק. במהלך מספר ימים נשלחה לקבוצות הודעה בשעות שונות במהלך היום עם השאלה "רעבים"? והקבוצה הראשונה שהחזירה תשובה חיובית קיבלה במקום מקרר מלא מוצרי זוגלובק שנשלח אליה באופן מיידי.


לסיכום:

המפתח להצלחה של פרסום בוואטסאפ היא שילוב של רעיון מגניב ומעניין, עם ערך מוסף משמעותי ללקוחות או עם פרס נחשק, שיגרום לקהל היעד להזמין את המפרסם לקבוצת הוואטסאפ "כאחד מהחבר'ה".