קידום מומן בגוגל PPC - נעים להכיר!
קידום אתרים ממומן בגוגל הפך לחלק משמעותי מתמהיל השיווק האינטרנטי יד ביד עם הקידום האורגני. קידום ממומן בגוגל הוא למעשה הצגת מודעות פרסומות ממוקדות, אשר מופיעות בצדי העמוד או בראשיתו, מעל תוצאות החיפוש האורגניות. מיקום המודעה מושפע ישירות מהסכום אותו שילם המפרסם בתמורה לפרסום המודעה.

מנוע החיפוש של גוגל הפך במרוץ השנים האחרונות לפופולארי ביותר בעולם ומרבית החיפושים באינטרנט מתבצעים באמצעותו לכן מערכת הפרסום הממומן שלו – google AdWords הפכה לכלי כה משמעותי לבעלי עסקים ועצמאיים אשר מעוניינים להגדיל את נתח השוק וכמות הגולשים הנחשפים לאתר שלהם.




 מהם היתרונות של קידום ממומן בגוגל?

כאמור, השימוש בכלי הפרסום של גוגל הוא הכרחי וטומן בחובו יתרונות רבים. המומחים שלנו ריכזו עבורכם כמה מן היתרונות הבולטים:

 

  • שיווק מפולח, חד ומדויק – קידום ממומן בגוגל מקביל בדרכים רבות לקניית שטח פרסום בעיתון או רכישת שלט חוצות לפרסומות, אלא שניגוד לכל אלו הפרסום באמצעות המערכת של גוגל הוא מפולח ומותאם לקהל היעד. משמע, מודעות הפרסומת שלכם מגיעות אך ורק לגולשים אשר פרופיל הגלישה והעניין שלם תואמים את פרופיל הלקוח האידילי אותו אתם מחפשים.

  • מיידיות - קידום ממומן בגוגל הוא מיידי. בניגוד לקידום האורגני אשר מצריך זמן רב, ניתוח, יצירת תכנים ועוד אי אילו פעולות אשר בסופן לאט לאט, עקב לצד אגודל מתקדמים בדירוג של גוגל ומתקדמים במעלה מנוע החיפוש, הפרסום הממומן מקפיץ את האתר ברגע אל ראשית העמודים הראשונים, משיג לאתר חשיפה עצומה בקרב קהל רלוונטי וחודר לתודעה.

  • כלי שליטה – כלי השליטה והניהול של גוגל נוחים להבנה. כלי האדוורדס הם אינטואיטיביים ומאפשרים לשלוט בסכום הקמפיין הפרסומי מבעוד מועד. בנוסף כל קמפיין מספק דיווח גרפי מדויק לצד נתונים לגבי תפקודו כך שבכל שלב בקמפיין תהיה לכם את התמונה המלאה על התמורה להשקעה.

 


כיצד מתמחרים קידום ממומן בגוגל?
בעולם הקידום הממומן ישנן שתי דרכים נפוצות לתשלום וחשוב להכירן:

  • PPC- pay per click – בשיטת תשלום זו, בהתאם לשמה, משלמים אך ורק על קליקים. זאת אומרת שרק מהרגע בו גולש לחץ על המודעה שלכם ונכנס לאתר אתם משלמים כסף. בכדי להשיג את המירב מקמפיין שכזה, מומלץ לנסח מודעה ברורה אשר מספרת בדיוק מה הגולש עומד לקבל ברגע שילחץ בכדי למנוע בזבוז כסף על לחיצות מיותרות.

  • PPM- pay per mil – שיטת תשלום זו מחייבת אתכם על כל 1000 (מיל) חשיפות של המודעה. זאת אומרת שלא משנה אם הגולש בכלל הסתכל וקרא את המודעה. עבור כל 1000 חשיפות שכאלו אתם משלמים מראש סכום מוגדר. בכדי להפיק את המירב מקמפיין שכזה מומלץ לנסח מודעות טיזריות אשר יסקרנו את הגולש כמה שיותר, זאת בכדי להגדיל את יחס הלחיצות על המודעה. קמפיין שכזה לרוב זול יותר אך גם עלול להיות פחות אפקטיבי.

B2W כי הגיע הזמן להתקדם!
ניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל הוא מקצוע חשוב וכאשר נעשה לא נכון עלול לעלות כסף רב מבלי לספק תמורה. לחילופין, במידה ונעשה באופן מקצועי הוא עשוי להצדיק כל שקל ואף להכניס כסף רב לעסק. לכן, בטרם אתם מתחילים לקדם את העסק שלכם באינטרנט, פנו לבעלי מקצוע מנוסים ובעלי מוניטין. אנו בחברת B2W, מתמחים במתן פתרונות אינטרנטיים מגוונים לרבות שיווק דיגטאלי וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל. אנו בעלי ניסיון רב בתחום ונשמח להציע לכם את שירותינו כדי שיחד נוכל לחתור להצלחת העסק שלכם!

מעוניינים לקחת את העסק צעד קדימה (בגוגל)? חבל על הזמן, צרו קשר ב 077-5331503 עוד היום!