למה בכלל צריך קידום אורגני בגוגל?
מחקרים רבים בתחום מוכיחים את מה שאתם כבר יודעים על צורת הגלישה שלכם, גולש האינטרנט הממוצע, אינו מחפש תכנים מעבר לעמוד השני של תוצאות החיפוש. לכן, המלחמה על המיקום בדירוג החיפוש היא מלחמת קיום של עסקים רבים. מן הסתם, להיות אחד מן המעטים אשר מופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות, עשוי לעשות את ההבדל בין הצלחתו של העסק לכשלונו. יש "מומחים" אשר מיד מציעים קמפיין קידום בתשלום, בכדי להעלות את האתר לראשית תוצאות החיפוש, ואף על פי שזו אפשרות חשובה כחלק מתמהיל השיווק האינטרנטי שלכם, היא איננה מספקת, היות וגולשי האינטרנט כיום הפכו ביקורתיים במיוחד. כיום, הגולשים יודעים כי המודעות המופיעות בראש העמוד, אלו הבולטות במיוחד הן למעשה מודעות פרסומת, ולכן, נמנעים מלהיכנס אליהן. אי לכך קידום אורגני בגוגל הוא חיוני והכרחי.

מה משפיע על הדירוג שלכם?
באופן כללי מנוע החיפוש של גוגל שולח "עכבישים" אשר משוטטים ברשת בוחנים את התנהלות האתרים ומאפייניהם, תוך בחינת שלל גורמים רבים ומגוונים. על פי הממצאים הוא קובע את הדירוג והאיכות. אלו הם רק מקצתם של הגורמים הנבדקים:

  • ותק האתר – ככל שהאתר שלכם ותיק יותר ברשת ובדומיין, ככל שהוא צבר כניסות רבות יותר לאורך השנים ומציג גולשים אשר חוזרים פעם אחר פעם לגלוש בו הוא נתפס על ידי גוגל כאיכותי יותר ודירוגו עולה.

  • משך טעינת האתר – בטח שמתם לב בעבר שישנם אתרים אשר עולים במהירות מיד בעת הלחיצה על הקישור שלהם ויש אחרים אשר לוקח להם זמן ארוך יותר. ככל שהאתר עולה מהר יותר מנוע החיפוש של גוגל מדרג אותו כאיכותי יותר ודירוגו עולה.

  • תכיפות העדכונים – מנוע החיפוש, לא אוהב בתי קברות אינטרנטיים. על כן ישנה חשיבות מכרעת לעדכון האתר באופן שוטף, תוך הקפדה על תוכן איכותי ובעל רלוונטיות לגולשים שלכם.

  • תדירות הכניסה לאתר לאחר חיפוש בגוגל – ככל שגולשים רבים יותר מגיעים אל האתר לאחר חיפוש בגוגל,דירוגו של האתר עולה כיוון שמנוע החיפוש מבין שישנו מתאם רב בין המילים אשר חיפשו לבין הכניסות לאתר, ומשמע שהאתר רלוונטי לתכנים הללו.

  • זמן שהיה ומספר העמודים בעת הגלישה – ככל שמשך השהיה באתר שלכם ארוך יותר גוגל מבין שהתכנים איכותיים יותר, בנוסף ככל שהגולש מקליק על יותר עמודים ונכנס עמוק יותר אל תוך האתר, גוגל מסיק שהאתר מעניין ורלוונטי יותר, ולהיפך במידה ובכל פעם שגולש מגיע לאתר שלכם הוא מיד לוחץ אחורה ויוצא, משמע האתר אינו איכותי ודירוגו נפגע.


רוצים להתקדם?
כאמור, קידום אורגני בגוגל הוא כמו אוויר לנשימה עבור העסק שלכם, פשוט אי אפשר בלעדיו. מדובר בתהליך ארוך אשר דורש ליווי מקצועי לאורך זמן. לכן, אנו בחברת B2W, אשר מתמחים במתן פתרונות אינטרנטיים מגוונים לרבות קידום אורגני בגוגל נשמח להציע לכם את שירותינו וללוות אתכם קדימה תוך מתן שירות מקצועי, אישי ואיכפתי לכל אורך הדרך!
חושבים שמגיע לכם קידום? צודקים, צרו קשר כבר עכשיו!