בימינו, קשה למצוא עסקים ללא מרכזייה. עכשיו אנו מציגים בפניכם את הבשורה החדשה: מרכזייה וירטואלית.

מרכזייה וירטואלית
המרכזייה היא האפשרות של עסקים לתת מענה קולי ואנושי טוב יותר ללקוחות שלהם על ידי פונקציות שונות שלה, אשר יפורטו בהמשך כמו גם היתרונות שלה אל מול המרכזייה הרגילה. במשפט אחד ניתן לומר עליה, שהיא מרכזת עבור העסק את כל האפשרויות הטכנולוגיות למתן מענה זמין ויעיל ללקוחות שלו.

שירות כולל
כאשר עסק מעוניין לתת שירות ללקוחות שלו, עליו לעמוד בציפיות שלהם: מענה טלפוני יעיל, מינות גבוהה, זמן המתנה נמוך למענה אנושי, הכרת ההיסטוריה השירותית שלו וכך הלאה. עמידה בציפיות גבוהות אלו דורשת עזרה טכנולוגית בעיקר כאשר יש תחרות בתחום, בו עוסק העסק.


 

מרבה שיחות – מרבה דאגה
ככל שיש יותר שיחות, שמתנהלות בעסק, בין אם הן נכנסות או יוצאות, הן דורשות ניהול אינטנסיבי יותר ובעיקר – יותר אנשים שיוכלו לנהל אותן. היות שכך, מרכזיה וירטואלית, אשר מסוגלת לנהל כמות גדולה של שיחות על ידי אנשים שונים במקביל היא פתרון נוח ובעיקר נבון עבור עסקים אלו.