בשוק התחרותי של ימינו, יש לעסקים קטנים כיום הזדמנות להגביר את הגמישות ואת האפשרויות העסקיות שלהם בעזרת שירותים מקוונים רבים. חברות קטנות נהנות מגמישות באמצעות התאמה אישית מלאה ושליטה במערכות הטלפון המקוונים שלהם.

שירותי אינטרנט מציעים תחומים כגון שיווק, מכירות, ניהול ותקשורת שעוזרים לשמור על יתרון תחרותי באמצעות זמינות השירות במחירים נמוכים יותר ויותר.



שירותים מקוונים חדשנים בתחום התקשורת, כגון מרכזייה וירטואלית לעסקים קטנים, ממשיכים להתפתח ולצבור פופולריות. המרכזייה הווירטואלית היא למעשה מערכת ניהול שיחות באינטרנט, המאפשרת ללקוח להיכנס לחשבון באינטרנט ולנהל שיחות נכנסות. שירותים אלה נועדו להגביר את היעילות, הגמישות והמקצועיות עבור העסקים הקטנים בעת ההתמודדות עם הלקוחות שלהם בטלפון.

B2w מציעה שירותי מרכזיה לעסקים וירטואלית המותאמת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, במטרה לספק מערכת המאפשרת למשתמשים גמישות אופטימלית והגדלת היתרון התחרותי שלהם.
המערכת נותנת לחברות את ההזדמנות להיכנס לחשבון המקוון שלהם ולעצב מערכת ניהול שיחה משלהם המותאמת ספציפית לדרישותיהם.

לחברות תהיינה גישה מלאה ושליטה על תכונות המרכזייה, כולל הפניית שיחות לקווי טלפון מרובים, מזכירה אוטומטית (הקש 1 למחלקת מכירות, הקש 2 לתמיכה), העברת לקוחות ישירים לאדם הנכון, הודעות קוליות שיכולות להישלח בדואר אלקטרוני, הקלטות קול וניהול ההשמעה, דואר אלקטרוני עם שיחה מזוהה, והגדרת המערכת כדי לקבל שיחות שונות בזמנים שונים.
באמצעות מבחר ותכנון אישי של תכונות אלה, המשתמש יכול להתאים את המערכת של מרכזיה לעסקים לדרישותיו הייחודיות.

על מנת להאיר את הגמישות של המרכזיה, נדגים כיצד היא מוטמעת בתוך מגזרי שוק שונים:

תרחיש 1: חנות מקוונת - מכירת חומרת מחשב
זו עשויה להיות חברה קטנה אבל כזו שמקבלת כמות גדולה של שיחות. היא מעוניינת להציע תמיכת לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני תוך קבלת שיחות מכירה. היא משתמשת במערכת מרכזיה לעסקים IVR לסינון השיחות, ומכוונת באמצעותה את שיחות המכירה שלה לקו טלפון מאויש (הקש 1 למחלקת מכירות) ושיחות תמיכה באמצעות הקלטת קול (לחץ 2 לתמיכה טלפונית), ומספקת ללקוחותיה תמיכה בדוא"ל. שירות זה מאפשר לחברה ניהול יעיל של שיחות, כדי שתוכל למקסם את האפקטיביות של השיחות ולתת עדיפות לשיחות שהיא רוצה.

המערכת גם מספקת לחברה את הנוכחות של חברה גדולה יותר, ומוסיפה לתדמית המקצועית שלה בהפניית הלקוח למחלקה המתאימה (שיכולה להסתכם באדם אחד).

תרחיש 2: עסק של לקוחות מעטים
מי שמציע שירות איכותי בנפח נמוך של לקוחות, ורוצה לקבל כל שיחה שמגיעה אליו, אבל כל הזמן נמצא בתנועה בין הבית, המשרד ופגישת לקוחות.
יזמים אלה אוהבים להשתמש בהפניית שיחות מתקדמת להעברת שיחות לקווים מרובים. יש להם קו בביתם או במשרדם, ואת אותו קו בנייד שלהם באותו הזמן, כדי שיוכלו לקבל את השיחה הראשונה, לא משנים היכן הם נמצאים. לחלופין הם משתמשים במערכת מרכזיה לעסקים ללקוחות המקשרת לאדם הנכון (לחץ 3 לאייל, לחץ 4 עבור תום) והם מקבלים התראות דואר אלקטרוניות עם שיחה מזוהה, ולכן הם לא לקוחות תשקיף רופפים.

הם מכוונים בדרך כלל את המתקשרים להשאיר הודעות קוליות ולקבל אותן כקובץ בדוא"ל, כדי שיוכלו לגשת לדואר שלהם מכל מחשב עם גישה לאינטרנט, וממקסמים בכך את כמות השיחות שהם מקבלים על מנת שלא יחמיצו הזדמנויות עסקיות חשובות.

מרכזיה לעסקים יכולה להיות מותאמות אישית לדרישות ספציפיות ולהיות מנוהלת דרך האינטרנט בלחיצת עכבר.
שירות זה נותן לעסקים הקטנים יתרון תחרותי - נותן להם להופיע בתור חברות גדולות יותר, כדי להוסיף לתמונה המקצועית שלהם ולתת להם מידה רבה של גמישות.
כיוון שהמערכת מוגדרת ומנוהלת בקלות על ידי הלקוח, היא יכולה להסתגל ולהתאים למגוון רחב של סוגי עסקים.

כיוון שהמרכזייה הווירטואלית מתארחת באינטרנט, היא מייתרת את מרבית העלויות המסורתיות של מתן שירותי תקשורת אלה, מה שהופך אותה לקלה ונגישה לעסקים הקטנים ועוזרת להם לזכות באחיזת רגל חשובה בשווקים שלהם.