במציאות הדיגיטלית המתקדמת בה אנו חיים, אתר אינטרנט הפך למצרך הכרחי ובסיסי עבור כל אחד, בין אם מדובר בחברת ענק או בעסק פרטי משפחתי וקטן. למעשה, יש שיאמרו כי מי שאין לו אתר אינטרנט, משמע שכמעט ואינו קיים כלל! אף על פי כן, אין להסיק מכך שכל אתר באשר הוא יעשה את העבודה כראוי וישיג את מטרתו. בעת בניית אתרים ומערכות ניהול באינטרנט, יש לחשוב היטב, לתכנן, לאפיין ולהבין לעומק את קהל היעד. חשוב לתהות על קנקנו, ללמוד את טעמיו, ולייצר עבורו תוכן איכותי בממשק נוח כך שיהנה מחווית גלישה נוחה, מתקדמת, רלוונטית ומזמינה.

מה אנחנו יודעים לעשות?
בדיגיטל? כמעט הכל! המומחיות שלנו היא לתת לעסקים כלים מלאים, איכותיים ויעילים לשיווק , מכירות, גיוס ושימור לקוחות באמצעות ממשקי אינטרנט. אנו מלווים אותם מהחשיפה הראשונה, דרך ההטמעה, הניהול והחיבור למערך המכירות בשטח, ונשארים לתת שירות גם כשכל המערכת כבר פועלות ומצליחות. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו צעד צעד ודואגים ששום מהלך לא יתפספס בתהליך ההמרה, עד לקופה הרושמת.

 

פנו לסיוע מקצועי!
בשלב תכנון האתר, אתם עומדים בצומת החלטה לא פשוטה כיוון שקיימות אין סוף אפשרויות לעיצוב. בניגוד לעבר בו היו מספר מצומצם של תבניות עיצוב כיום בניית אתרים ומערכות ניהול הפכו לעסק מגוון בעל היצע גדול אשר עלול לבלבל. לכן, חשוב לקבל ליווי מצד חברה מקצועית ומנוסה. אנו בחברת b2w, נשמח לסייע לכם וללוות אתכם לאורך התהליך כולו. אנו נתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך שנים של בניית אתרים ומערכות ניהול עבור מגוון לקוחות שונים בעלי צרכים משתנים.

איך מחליטים במה לבחור?
נכון להיום ישנן פלטפורמות בניית אתרים ומערכות ניהול הנשענות על קוד פתוח ומבוססות תבניות אשר הופכות לפופולאריות אך לאחר היכרות קצרה עימן, לא מסובך לזהות שמדובר באתרים שנבנו על פי תבנית ובהתאם להגבלות הנובעות מהם. אנו בחברת B2W מתמחים בבניית אתרים חדשים, רעננים ופורצי גבולות בהתאם לצרכי הלקוח מבלי להיות מחוייבים ומוגבלים לתבניות קיימות. לכן, בטרם אנו ניגשים למלאכת בניית האתר עצמו אנו מקפידים לתכנן היטב מהם המאפיינים החשובים באמת עבור האתר ומה היא מטרתו.

מהם סוגי האתרים הפופולארים?
אתר תדמיתי – אתרים מסוג זה למעשה מהווים את חלון הראווה של העסק שלכם. בעת בניית אתר שכזה חשוב להקפיד על מערכת ניהול נוחה כך שבעלי העסק יוכלו לעדכן את האתר באופן שוטף להוסיף תכנים כגון מבצעים או שיתוף פירוסמים בנוגע לחברה.
אתר מסחרי – כיום, עסקים רבים בוחרים לבנות אתר אשר יהווה מעין שלוחה נוספת של העסק. אתרים אלו, מציעים את האפשרות לקנות את מוצרי החברה ישירות מן האתר ובכך הן מגדילות את קהל הלקוחות. אף על פי שאתרים אלו הם יקרים יותר, לרוב, הם מחזירים את ההשקעה בהם.

עמוד נחיתה
– עמוד אינטרנטי זה הוא למעשה מיני אתר אשר מכיל לרוב עמוד אחד וכל תפקידו הוא לסקרן לקוחות ולהכניס לידים. זאת אומרת שהעמוד מהווה מעין עלון פרסומי אשר בסופו הגולש מתבקש למלא את פרטיו. כיום עמודי נחיתה הפכו לחלק בלתי נפרד ממערך השיווק של חברות רבות ומגיע כמוצר משלים לאתר ולא כתחליף.

B2W- כאן עבורכם!
אנו בחברת B2W, מתמחים מזה זמן רב במציאת פתרונות אינטנרט מתקדמים עבור מגוון רחב של לקוחות. בין אם מדובר בלקוח קטן או גדול, אנו מקפידים לבצע מחקר מקיף, איתור צרכים וירידה לפרטים תוך איפיון והבנה של קהל המטרה בכדי לבנות אתר אינטרנט על פי מידה בהתאם לצורכי הלקוח. כיוון שאנו מתמחים בערב רב של פתרונות אינטרנט, בהגיעכם אלינו תוכלו ליהנות מטיפול מסור ומקיף אשר יספק פתרון לכל בעיה, שאלה או צורך.
מעוניינים בבנית אתרים לעסקים - אנו מספקים שיחת ייעוץ ללא עלות. צרו קשר כבר עכשיו ב 077-5331503!